Jótállás
1. Ellenőrizze, hogy a termék biztosan hibás-e
Próbálja meg a terméket áramtalanítani, újraindítani, ki/bekapcsolni, amennyiben van rá lehetősége alaphelyzetbe állítani.
Ez nagyon fontos, mivel ha a termék nem hibás, és visszaküldi részünkre, bevizsgálási díjat, illetve egyéb költségeket számíthatunk fel.
2. Keresse meg a termék számláját vagy jótállási jegyét
Kérjük ellenőrizze, hogy a termékére valóban érvényes-e a jótállás, benne van-e még a jótállási határidőn belül.
3. Keresse fel a termék márkaszervizét
Minden terméknek van hivatalos márkaszervize, akik a termék javítását vállalják Magyarországon.
Elsősorban keresse fel a jótállási jegyen megtalálható márkaszervizt, náluk jelentse be a problémát, így a szerviz gondoskodni fog a hibás termék elszállításáról, javításáról, visszaküldéséről, azaz a teljes jótállási igényt ők teljesítik.
Mi a termékeknek csak a forgalmazója vagyunk, a termékek javítását nem mi végezzük, mi is csak a márkaszervizbe tudjuk elküldeni, ami több időt vesz igénybe, ha rajtunk keresztül javíttatja, mivel nekünk is tovább kell küldenünk a terméket.
4. Várjon türelemmel a javítás befejezéséig
A termékek javítására a márkaszervizeknek 30 nap áll rendelkezésre, így kérjük legyen türelemmel a javítással, sajnos gyorsítani a javítást cégünk nem tudja.
Amennyiben mégis kérdése merülne fel, kérjük ezzel kapcsolatban a márkaszervizt keresse, ugyanis ők fognak tudni tájékoztatást adni, mi nem látunk rá a szervizben lévő termékekre.
További tudnivalók:
Nem tudja a márkaszerviz elérhetőségét?
- Márkaszervizek elérhetősége
Nem találja a jótállási jegyét?
- A jótállási jegyet, ha nem találja semmi probléma nincsen. A termékének jótállását a számlával is érvényesíteni tudja.
Nem találja a termék számláját?
- Amennyiben nem találja a termék számláját, és a jótállási jegye sincs meg, úgy kérjük írjon e-mailt az info@bosuker.hu e-mail címre, és munkatársaink rövid időn belül kiküldik Önnek e-mailben a számláját. Fontos hogy a megrendelés adatait írja le az e-mailben, hogy be tudjuk Önt azonosítani. Szükségünk van a megrendelő nevére, vásárlás dátumára, illetve a vásárló címére.
FONTOS! A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
Amennyiben úgy dönt, hogy rajtunk keresztül szeretné érvényesíteni a termék jótállását, akkor juttassa el ügyfélszolgálatunkra a hibás terméket. A terméket visszaküldés előtt takarítsa meg.
Fontos: Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, illetve ha sérülten érkezik hozzánk a termék nem tudunk érte felelősséget vállalni. Kérjük gondoskodjon a termék megfelelő becsomagolásáról.
Ügyfélszolgálatunk:
+36 30 701 2246
H-P: 9:00-16:00